Nejraději bych začal úryvkem z nějakého akčního filmu, ale nenapadá mě nic dostatečně dostačujícího, co by dostatečně dostačilo k tomu, aby se to dostatečně vyrovnalo realitě. Pozvánky rozeslány, vyvolení osloveni

Takže:
Sedm nadupaných řidičů, šest nadupaných mašin, jeden smrtící prasečí okruh. Dva metry sněhu. Tak tolik tam teda určitě nebylo, ale zato tam byl traktor a minimálně deset centimetrů toho nejskvělejšího vysokohorského přemrzlého prašanu zakrývajícího betonové bludiště .

Jo a nerad bych opomenul tu hrůzu nahánějící bezednou jímku plnou něčeho co zkvasilo shnilo a samozřejmě prošlo prasečím motorem.

Tréningová kola byla stále rychlejší, jezdci si dovolovali víc a víc.

Klobáska, štamprlka, zákuseček, kávička. Stájová dodávka má spoustu neuvěřitelných překvapení. To vše pro řidiče i neřidiče všech druhů a pohlaví. Přestávka před hlavním závodem pomalu končila a bylo načase zahřát motory na ostré pokusy.
Nechápu proč, ale holky v bikinách nedorazily. Mimoš přece nabízel i vyhřívanou garáž.
Odmávnutí startu a mačkání stopek tedy zbylo na všechny, co si to chtěli vyzkoušet.
Stáj Krčma Gigul samozřejmě ihned získává fanklub na svou stranu a hrne si to klasickým štorcem ve velmi luxusních časech.

Sem tam nějaká malá nehoda v podobě utrhlého výfuku (samozřejmě posuzováno za nedovolený tuning). Hrozivě vyhlížející betonová monstra trčící na každém kousku tratě si ukousla taky svůj dílek, nebo spíš kousky nárazníků. Nemůžu opomenou ani pana 1-3 s jeho mladobolevslavským zeleným šípem a utrhlou mlhovkou (opět posuzováno jako zvýhodnění vozu, bo nemusel řadit dvojku).
"Pět měřených erzet, nejhorší se škrtá"

Boj to byl opravdový a všichni do toho dali veškerý svůj um, šturm a hlavně kus auta a srdce. O konečném pořadí rozhodovaly setiny seKUND. Stopky vzaly za své a po sečtení, zaokrohlení a domluvení konečného pořadí byly vyhlášeny samozřejmě NEZKRESLENÉ VÝSLEDKY.


Kalhotky všech zůstaly suché, kapesníky taktéž. Újmy na zdraví maximálně v podobě myšlenky na lepší čas. A stroje? Ty odjížděly skoro ve stejné podobě jako přijely.
Dík za myšlenku, dík za zpracování, dík za úsilí a hlavně taky dík, že
"NE" naposledy na Rally Monte Mrmlov ala Prasečí Okruh Smrti.